targad mõtted + lollid teod = inimene, F*yeah matemaatika

täna kuidagi jälle mängin öökulli, hommik käes aga ikka ma pole magama jõudnud.. eile (noo teisipäeval) käisin vauuu olustveres jõulupeol. ma küll väga kaua seal ei viibinud, kuid piisavalt mõistmaks, olustvere jõulupeod are not my thing. ma ei ütle, et nõme oleks olnud.. lihtsalt, ma ei fiti sinna väga. no nädalavahetus oli muidugi juba ette aimata, reedel otepää ja laupäeval viljandis avastamas öövaldust sellises imelises ja vapustavas hoones/paigas (kohe kindlasti peaks see kuuluma unesco kultuuripärandi hulka) City Club viljandi. kuigi noh, mis seal imestada minu puhul. mul peaks lausa selle koha võtmed olema, saaksin ka praegu sinna hüppama minna.
kuidas mul läheb? no ma ei oskagi seisukohta võtta, vast nii ja naa. nagu hakkaks kõik rööpasse tagasi loksuma, samas ka mitte. kuid see mitte-loksumine on enamjaolt ainult minu liigne/või hoopiski tegemata mõttetöö. ühtepidi, mul on pea tohutult mõtteid täis kuid teisel hetkel on laiutamas ääretu-piiritu tühjus. ainult analüüsin, analüüsin, analüüsin. see on paha, sest ma oskan väga hästi seda analüüsimise piiri ületada, kus tekib juba ülemõtlemine ja ettekujutamine. üks asi mis olen ka õppinud: parem olla omaette, rahus ja isegi mitte kedagi vihata, sest vihkajad ei võida kunagi.. kuigi on erandeid mu jaoks.
issanda loomaaed on kirju, ma üllatun igal päeval oma elus. kui päriselt ongi teisiti, parem et siis kõik oleks mängult. mitut nägu kannan mina, kannad sina ja kannavad nemad?

toe tag - palju õnne inimesed läks teemasse mu jaoks

aa lisan pildi osti jõulupeost kaaa kus mu abilisteks pildil niisama passimas maikki ja piia
+ selline tähelepanek, et eilseid pilte vaadates ma tõmban näost juba pontšikuks ära :/

Share:

0 õudust