kui kõik muu ebaõnnestub, vaheta relvi ja taktikat

so how are we gonna be this year, dear 2012? let's make it the best as we can. head uue aastanumbri algust kõigile. kuigi ega aastanumbri vahetus ja "uus" algus ei tähenda paraku kõiges uut algust. praktiliselt kõik jätkub vanaviisi. ja muutub vaid siis, kui midagi ise ka muudame. tahame ju kõik alati, et uus aasta tuleks parem.. kuid kui palju me ise tegelikult selle jaoks teeme? kokkuvõttes, mitte midagi eriti. vähemalt nii ta alati välja kukub. soovime hulgale inimestele HEAD uut aastat, teadmata mis meid ees ootab. ning kui paljusid soove me siiralt mõtleme? tegelikult tuleb see kõik kergelt üle huulte lihtsalt puhtviisakusest. me anname kõiksugu lubadusi uueks aastaks, palju me neid täidame? kokkuvõttes, ei muuda aastanumbri vahetus suurt midagi, peale selle, et kuupäeva järel aastanumbri kirjutame teise ja järjest läheb aeg edasi. minu jaoks see aasta on küll natuke suurema tähtsusega vast, siiski kooli lõpetamine. katsed uude kooli saamiseks ning õe või vennakese tulek. tundub tulevat tegus aasta siis. hah, paljud lubavad olla paremad inimesed uuel aastal. mina kohe kindlasti mitte, ei kavatsegi olla parem inimene lihtsalt kellegi teise heaolu nimel.. kui siis vaid iseenda jaoks. well see, well see...

aastavahetus möödus siis suuremas seltskonnas paalalinnas ja jätkus kesklinna kandis ning lõpuks o holy moment, kuuse alla minek ja 00:00 ootamine. noh, minu muljed jäävad küll paari lause juurde. rakette ei tea, pidusid ei tea, inimesi ei tea, hommikul lihtsalt oli 1 jaanuar, kui ärkasin. lünga-kriska ma arvan. ma pakun et nädalavahetus tuleb suhteliselt taoline, räpase gerda ja kettiva kristjani sünnipäev ja ei tõota see mul küll väga selge pidu tulla. muide, nädala pärast on kool......and the routine begins. kool, trenni ja magama. aga ma püüan panna rohkem rõhku koolile, siiski lõpp on lähedal. ja selle ma läbi ka teen..

kena aega

aga kuulake dj fresh-hypercaine. vana, endiselt sama hea kui alguses.
http://www.youtube.com/watch?v=wGRvAkw9TjI

Share:

3 õudust

  1. minu jaoks vahetub aasta näiteks vanusenumbriga. Inimesed muutuvad iseenesest siis mõtlemiselt küpsemaks ja täiskasvanlikumaks või vastupidi, aga on mingi muutus nii öelda ja seda ju kõik tahavad. Sellepärast öeldaksegi, et ma muudan ennast paremaks vms, sest nad ei taha olla need, kelleks nad on saanud.

    ReplyDelete
  2. eks me kõik millalgi lubanud et muutume paremaks. aga paljud ei muutu, sest nad nagu eeldaksid, et kõik tehakse nende eest ja nemad selle keskel saavad paremateks. tegelikult algavad enamus muutused meie elu jaoks meist endast :) aga kui tahame paremad olla, siis ka tuleb selle nimel midagi teha :)

    ReplyDelete