little less conversation, a little more action please

laupäeva hommikud on nagu nad on. iseenesest hea rahulik eksole, puhkepäev ja puha. aga tülikas töö on pusle kokkupanemine ja tükkide otsimine. täna hommikul tabas see mind. sai eile ju katrini sünnipäeva tähistatud ja nii õhtu läks. zak zak, city ja lõpuks voodis tiksumine, söömine ja vaatasin kaks ja pool meest(i have no idea mis seal oli). telefon on funktsioonid natuke niruks jätnud, lülitub koguaeg välja. ehk on põhjus see, et ta veetis eile city põrandal rohkem aega koos rahakotiga, kui minu käes. poolsurnu tunne oli küll terve päev, aga nagu kõik halb läheb kunagi üle, sain ma ka lõpuks inimeseks. veel sai maal ja haiglas käidud. kokkuvõttes oli see kurb.. sellistes olukordades mõtled ikka, kuidas inimesed vananevad ja sina ise samamoodi. alati arvad ka, et kõige jaoks on aega aga.. kunagi ei tea me ette midagi. millal see aeg otsa saab või me seda aega ei saa täisväärtuslikult kasutada. minu jaoks on kõik saavutatud, kui kunagi saan istuda, vaadata oma lapsi ja lapselapsi ning neile rääkida, kuidas ma oma unistused olen täide viinud ja mida elus teinud. et ma võin minevikule tagasi vaadates naeratada ja olla tänulik kõigi hetkede eest, mis on meenutamist väärt. ma pean õppima teatud asjadest lahti laskma, minevikku puudutavatest asjadest. see on terve elu mu viga olnud, et haakun ka pisimate detailide külge. puudutagu need detailid ükskõik mis valdkonda. kui hoiame kõik vana koguaeg enda mõtetes ja ümber kinni, ei lase me uutel võimalustel ja kogemustel juurde tulla. tuleb hoida kinni sellest, mis on eluks oluline ja vajalik ning hoida inimesi, kes seda hoidmist väärivad. ülejäänud kas siis teod, asjad, inimesed - nad on mööduv faas. ka taga nutmine mõninga asja järele kurnab meid, nõrgestab ja lööb meil jalad alt. kui neid taga nutmisi aina koguneb, siis lõpuks polegi meis enam mingit tuge järel. tuleb õppida elama täisväärtuslikult ja nautima olemasolevat, mitte mõelda olnule või tulevale.
ps. selle aasta esimesed lumeinglid on ka tehtud. lumi, mis nüüdseks kadunud jällegist.




Share:

0 õudust