minu vähegi detailne rongisõit

Ma tean ja mäletan nüüd täpselt, miks ma olen rongisõitu koguaeg vältinud. Ehk tõesti sellepärast, et rongi vagun on täis inimesi, kes on seinast seina.. On näiteks 2 noort tšikki, kes lihtlabaselt paugutavad oma nätsuga ja neil on vahvlilokid peas. Need on küll natuke noorematele mõeldud aga samas nende puhul andestatav. Ega nad ei paistagi üle 13 aasta vanused välja. Just kõndis piletimüüja minust mööda ja ei küsinudki piletit. Interesting.. Thank god, et mul on kaasas mu kõrvaklapid. Ilma nendeta ma vist teeks vabatahtliku enesetapu, aga siiski nende tsikkide nätsu paugutamine on kuulda ka läbi nende. Minu taga istub mees, kes ma arvan, pole end pesnud päris kaua. Ja isegi kui on, siis tema higinäärmed töötavad kõvasti ja pluusi pole ta vähemalt nädal aega vahetanud. Mu ees istub mingi venelastest perekond. See mees jõllitab siiapoole koguaeg. Laps sädistab ja ema on lihtsalt, ema. Ma ei tahaks üldse nii kriitiline inimene olla, aga siiski, ma ei saa sinna midagi parata. Lihtsalt kohe on peas sada mõtet, mida kellegi kohta öelda. See ei tähenda, et ma oleks endast üliheal arvamusel, võib-olla lihtsalt ainult heal arvamusel! Oleks pidanud poest mõne õlle endale Viljandisse sõiduks kaasa haarama. See oleks vast leevendanud mu piinu siin rongis. Kuid ega bussiga parem pole, istud kitsal istmel, ümberringi inimesed. Liigutada ei saa, kõndida ei saa. Kõige rohkem häirib mind igasuguse ühistranspordiga sõitmise juures see, kuidas kõik ALATI söövad. Lihtsalt masendav, koguaeg keegi krabistab millegagi, keegi sööb nii kõvasti, et ma võin kuulda iga mälumist. Ja mind ajavad sellised asjad ikka väga väga väga hullult närvi. Nonii, tund aega ja 50 minutit veel sõitmist ja mu arvuti aku peab vastu 1:49 tundi. Fail. See 20 minutit, mis ma sõitnud olen, võin ma soovida pooltele reisijatele "Head mardipäeva."

Paar istet edasi eksponeerib keegi oma autokooli tunnistust, umbes Wowwww how cool. Mnjaa vaatan ja mõtlen et eks ma ise ka õnnelikult lehvitasin sellega poolteist aastat tagasi. Nüüd on lihtsalt, funny vaadata. Ja kohe varsti keeran ma kaela kahekorra nendel nätsulaksutajatel. Ma lähen niiiii fkng närvi lihtsalt täiesti lõpp, õõõõeõeõaõah.. mida ma üldse viljandis tegema hakkan? Hea küsimus, hiljem mõtlen. Praegu aga on mul kaval plaan, võtaks oma kotist lõhnaõli ja laseks enda taga istuvale mehele peale. Tõsiselt, katsuge ise nii teha, et te ei pese end nädal otsa aga samas higistate ka väga palju. Ärge pluusi ka vahetage, siis nuusutage enda kaenlaaluseid. Ma eeldan, et see võib taoline lõhn olla. Pole ise katsetanud, aga no, ei taha ka katsetada. 1 nätsulaks veel ja see arvuti lendab neile tsikkidele pähe. Kuskil 4 pinki eespool istub reaalne emo. Polegi viimasel ajal eriti emosid näinud, eks nad kaovad vaikselt ära. Aga see on reaalne, pisike emogirl kelle käsivars on eeldatavasti triibuline. Näos needid ja silmad on 100 korda tumedamaks värvitud kui mul. Juuksed süsimustad ja riietus: viru emo. Hah, 10-15 minutit, mis ma Viru keskuses nädalavahetuse jooksul veetsin, jõudsin näha ka ikka väga väga kirjut seltskonda. No ikka reaalselt emodest vene ossideni, lisaks veel seppäla vaateakna riided millel jalas Zara teksad. Hello kitty peavõru, lisatud terranova käekott ja promodi vöö, A&G teksad ning kaubamaja noortemaailma pluus. Rademari jope ja hipsteri müts. Aga kõik muidugi sellised, mis absoluutselt omavahel ei matchi. Okei, riietus riietuseks, selle kohta ei saa koguaeg vinguda. Iga inimene kannab täpselt seda, mida ta tahab ja milles ta end mugavalt tunneb.. aga lihtsalt osadele inimestele peale vaadates, noh, nad teevad ilusa riietuse koledaks. Kusjuures tõsiselt hea on kirjutada sellist vinguvat teksti, sest ma saan end välja elada. Muidu pean ma istuma mõne võõra kõrvale ja hakkama rääkima, ei taha seda varianti. JAAA ma olen official närvis nätsupreilidest. Ma ei mõista, ma söön nätsu aga ei pea vajalikuks ÜLE rongi laksutada. Ma parem hakkan esseed kirjutama.. tsau

Share:

2 õudust

  1. ahahaha, megalike sellele postitusele. Jumala tihti on neid viguväntasid ikka, kes rongiga sõidavad. Kahju. Neile peaks mingi eraldi vagun olema.. Sa ei ole kriitiline kindlasti mitte

    ReplyDelete
  2. äge pilt sul siin postituses et naguuu mille puhul see küll tehtud sai huvitav huvitav

    ReplyDelete