it goes on

Aastavahetuseni on veel omajagu aega, kuid samas see aeg kaob nii kiirelt käest. Arvestades, et üleeile (neljapäeval) olin ma 99% kindel on teisipäev, siis ilmselgelt võib juhtuda, et ma ei saagi aru kui uus aasta käes on! Üle päeva pikki vahetusi tehes kaob mul igasugune nädalapäevade tunnetus ära küll.
Mulle väga meeldib aastavahetus, mulle meeldib see melu ning vaadata ilutulestikku hea seltskonnaga. See on mu jaoks kuidagi eriline asi, ma ei tea miks. Juba lapsest saadik meeldinud.

Ma ei ole vist teinud oma elus uusaastalubadusi? Vähemasti ei meenu küll, et oleks. Isegi mitte omas peas pole neid asju lubanud. See tundub kohati nii klišee. Teisalt ei tee ma maha ühtegi inimest, kes annavad uusaastalubadusi. See on ju alati hea algus kõigele, kuigi enamus juhtudel elu siiski kulgeb vanaviisi neil, kes nendest lubadustest kinni ei pea ega kavatse midagi muuta.
Iga aastalõpu lähenedes hakkan ma paratamatult analüüsima, et milline siis möödunu on olnud. Kas kokkuvõttes on hea, kas halb ning mida olen sellest kõigest õppinud. "Iga vea ja eksimuse järel ma luban olla järgneval korral targem. Kuid tundub, et ma ei astu ämbrisse, vaid kõnningi ämbrid jalas. Loll on see, kes vigadest ei õpi...(jaanuar 2013) " 
2015 aasta on olnud õnneks edukas aasta oma vigadest õppimiseks, uuteks kogemusteks ja eneseteadlikkuse tõstmiseks. Viimati oli see 2012 lõpp, kui võisin tagasi vaadates samad kriteeriumid ette võtta ning sinna järele kirjutada vastused. Seal oli mitmeid erinevaid asju, halbu kui ka häid.

" minu jaoks see aasta on küll natuke suurema tähtsusega vast, siiski kooli lõpetamine. katsed uude kooli saamiseks ning õe või vennakese tulek." jaanuar 2012.

"Üleüldises plaanis.. mingil hetkel läks veel rohkem allamäge kui muidu. Kui varem olid probleemid vaid eraelulised, siis hiljem oli kadu lähedaste seas. 2 nädala jooksul kaotada kaks vanavanemat, rusub korralikult. Vanematest kahju, ise püüan olla tugev. Nüüd on see möödas. Raske, muidugi, ses suhtes et koguaeg tulevad meelde kõiksugu mälestused." märts 2012


Üks mulle endale meeldiv mõte või tähelepanek 2012 aasta maikuu postitusest:

"Hakake muutma oma elu selle suuna poole, kus Teie end hästi tunnete.
Paraku on selliste otsuste ja tegude tagajärgedel ka ohvreid, kes kannatavad teie sõnade, tegude ja mõtete pärast. Aga me sündisime siia maailma olemaks iseseisev isiksus, õppima iseendaga ise hakkama saama, arenema suurepärasuse poole.
Tahad enda jaoks ilusamat elu ja maailma? See tähendab ohvreid, vähemal või rohkemal määral. Kui sa pole valmis neid ohvreid tooma, siis pole sa valmis olema õnnelik."


"Enda jaoks astusin suure sammu - kolisin Viljandist ära meie pealinna. Töö on üsnagi huvitav ning pole veel kohutavaks rutiinseks igavuseks muutunud. "... "Vaikselt küll kaotad osad inimesed, kuid uues kohas elades ju tulevad ja tekivad uued juurde. Seega on kõik võrdne. Minevikku ju ei veeta tulevikku kaasa. Vaid osa sellest - vaid see, mis või kes on määratud jääma."  oktoober 2012

Väike throwback ajas, kõik see mis 2012 toimus, tundub nagu see oleks olnud eile. Ma julgeks pakkuda, et viimase 5 aasta jooksul on 2015 olnud siiani kõige etem üldse. Paljud asjad käivad elus etappidena. Mu jaoks oligi mingi 3 aastane etapp, mis nüüdseks läbi saab ja aeg teha ruumi uutele algustele. 
Kuna ma ei anna uusaastalubadusi, küll aga teen plaane, siis mõtlesin ka mõne üles märkida. 
Näiteks 1) trenn, kaalu kaotada pole vaja, aga vormis võiks ju püsida + hea enesetunne on garanteeritud
 2) toitumiskava, et ma jumala eest normaalselt sööma hakkaks ja ei unustaks end jälle "nälga" ööpäevaks-paariks 
3) tahaks uuel aastal vähemalt korra jõuda sinnani, et lähen lendama. Mitte, et ma kardaks, aga lihtsalt pole siiani võimalust tulnud.
4) 2. kursuse lõpetada ja 3ndale minna (seems legit, right:D)
5) lugeda rohkem raamatuid
6) tahaks mingit võõrkeelt juurde õppida
7) olla tolerantsem ning mitte heitida niipalju
8) make some good little things count more (ka väga legit)
9) teatrisse minna ja üleüldse natuke kultuursem olla?
10) tätoveeringtätoveeringtätoveering!!!
11) raha koguda natuke
12) ja lõpetuseks lihtsalt elus püsida! 

365 päeva kohta ei tundugi neid plaane justkui palju. Aga osade asjade puhul peab vaeva nägema ja end kõvasti motiveerima. Küll ma hakkama saan, alati olen kuidagi saanud! 








Share:

0 õudust