mida sa täna endale ette kujutad

väga superluks, täna ma ärkasin lausa 10 paiku. seda loomulikult sellepärast, et iga natukese aja tagant oli mul joogijanu ning lõpuks mõtlesin, et suvvvvva ma parem ärkan ja vaatan kui ilus siin valgel ajal ka on. päike paistab kõik jutud. unes nägin, et mul oli sünnipäev. sain juba 21.. ja passisin raini ja evaga. kell oli juba kümme õhtul, keegi polnud mulle õnne soovinud, isegi vanemad mitte. sest keegi ei teadnud, et mul sünnipäev on kuna mu facebook kinni vms. täiesti sick..
varsti on jõulud. sellest annab iga aasta märku coca-cola telereklaamid, kus on see coca jõuluvana. aga jaa, ma pole suuremat sorti jõulude sõber. liiga kommertsiks on läinud, inimesed kulutavad asjatult raha jne. olgu, kinke on tore teha ja tore saada aga miks ei võiks seda toimuda ainult sünnipäeval? ühühüh, aastavahetus tuleb kaa. mille ma hea meelega kodus maha magaksin, kes teab ehk magangi. targemat pole eriti teha. oleneb muidugi mis linnas viibin, kas lõuna-eestis või viljandis..
samas ma passin korteris ja laulan getter jaanit kaasa. tundub, et natuke sooda peast? loen igast vanu asju, mis kirja pannud olen.

veidikene tarkust siia postitusse, 14, november 2008

Elada hetkes, see on hea suhtumine ellu, kuid midagi peab ju pikemas perspektiivis ees ootama! Enam vähem tuleb asi suures plaanis paika panna ning hakata selle plaani poole püüdlema. Võib minna raskeks, ma ei väidagi, et kõik tuleb kergelt ning on nii kerge nagu ma arvan. Ilmselge, et nii pole. Kuid kunagi ei tea ette, mis „levelit“ saatus meile pakub. Võime näiteks 6ndalt „levelilt“ kukkuda teisele levelile. Võime 7ndalt „levelilt“ tõusta hoopis 10ndale. Kunagi ei tea ette, kõik sõltub nii paljudest asjadest. Siiski, eeskätt meist endist. Meie mõttemaailm on enamasti see, mis seab meile ette nii paljud piirid ja takistused. Meie julgus ja tahe on see, mis annab meile jõudu, kuid võib ka ilma jätta paljudest asjadest. Stabiilne elu lapsepõlves on hea. Kuid kui hakkavad kätte jõudma juba 20ndad eluaastad, tuleb hakata mõtlema. 20ndad on elamiseks, 30ndad töötamiseks ja 40ndad on aeg puhkamiseks. Kõik mis on enne ja peale seda, see on lihtsalt „mingi muu aeg, mida kasutame ükskõik milleks.“

natukene tööpilte ka. restorani sünnal tehtud mõned kaadrid

arusaamatu näoga teenindamas

Avicii - Don't give up on us




Share:

0 õudust