all the girls are dressed like friday night

ilusat kevadet kõigile. vot täna oli küll tunne, nagu peaaegu et oleks kevad. välja arvatud see tobe lumi kõikjal, see selleks. kohe näha, et kui ilmad soojemad, siis on ka inimesed "soojemad." naeravad, tegutsevad, on rõõmsad. minu rõõmus kevadine päev möödus tundide ja siis lõpuks rahustava toiduvalmistamise tehnoloogia eksamiga. kulus mul vist 10-15 minutit selle sooritamiseks. homme on praktiline osa, valmistan mingi eriti toreda toidu. oleneb mis retsepti ma muidugi saan. homme, teeb siis city punuk! tuleb teha korralik, aga samas ma üritan mitte üle pingutada. anyway, ma ei oska hetkel rohkem midagi kirjutada. ennem oli mõtteid, aga need kadusid koos selle veiniklaasiga, mille joomise lõpetasin.. läinud ma olengi


over and out

happy spring ka teile

Share:

0 õudust