the show goes on

mis asjad on vead? asjad mida me ei suuda õigesti teha? asjad mida teeme valesti? või mida tehakse meile valesti. mis on valed? teisiti räägitud tõde.

viimasel ajal kuidagi asjad mu ümber muutuvad või siis muutun mina. ma ei oska enam enda prioriteete paika seada, teen lihtsalt kõike mis ette jääb. guess i'm losing it. pole midagi teha, teiste meele järele olla lihtsalt ka enam ei jõua. teha mulle mingeid muutusi, milleks. miks piirata mind, kui ise annan teistele vabad käed? lisaks veel mõned inimesed jäävad kaugeks. eks see ole see suvi, kõik on kõikjal ja ise ka igale poole ei jõua. kooli lõpust siiani olen suhteliselt puhanud lihtsalt. või sõbrannatanud kellegagi või peol olnud. nädalavahetus osutus ka üsna ulme kanti kiskuvaks juhtumiks! sorri inimesed, kes mind pidid reedel nägema või laupäeval mind ja marget kuulama. aga nii palju pole nalja küll ammu saanud, see kulus ikka totaalselt ära mulle. lihtsalt lõõgastuda ja nautida mulle meeldivate inimeste seltskonda. ilmad tõmbasid ka külmaks ära, nüüd peab siis 5 päeva kodus istuma, kuniks jälle reede tuleb kätte. volbriöö tähistamine oli pigem lihtsalt mingi valetamine kõigile ettejuhtuvatele võõrastele! thank you marge :) kell on vähe alles ja on esmaspäev. hmm, what to do next? hea meelega otsiks tööd, aga viljandis ma ei viitsi oma suve raisata ning tallinnas poleks elamispinda. kui keegi oskab midagi head välja pakkuda, andke aga teada. seniks katsun kuidagi endale mingit päevakava leida, mis oleks huvitav ja mis välistaks kodus istumise! and finally, mõistsin et head asjade puhul peabki ootama! peab vaatama nüüd edasi, mis tänane päev ja elu üldse toob, see ya

Share:

0 õudust