i will be rising from the ground

suhteliselt sisutihe blogija olen. et pool aastat vahet pidada? miks mitte. eile postitasin enda privablogisse. ee, vaatasin et 2011 aasta jooksul 3 postitust. no ega siingi väga palju rohkem pole tegelikult. maikuust septembri teise pooleni - üsna palju on muutunud mu jaoks. what the F? ma lugesin uuesti enda neid postitusi selles blogis läbi ja ainult mingi jook joogi otsa?! no õnneks jõudis mulle mõistus kohale et aitab, piirid tuleb tõmmata. las lõbu olla nädalavahetusel ja korralikum elu nädala sees.

vahepeal juhtunud kõiksugu asju. suvi oli, täiesti mõttetu. suve viimane pool ainult osutus parimaks suvelõpuks mis mul eales olnud on. aitäh selle eest :)

elu jookseb praegu üleüldse väga kummaliselt, minu jaoks väga irooniliselt ja halvasti. sest kui juba üks asi halvasti läheb, hakkab kõik minema. kunagi olin ma vastik pohhuistlik ja isekas inimene - mul läks hästi kuna ma ei süvenenud muredesse, veelvähem teiste eludesse ja probleemidesse.
nüüd olen see softy, see heake kes on alati olemas ja kes mõtleb ennem teistele kui endale.

- kui sa ise endale ei mõtle, siis uskuge mind, keegi teine ka seda teie eest ei tee -

Share:

0 õudust