sleepy sunday

täna on kummaline öö olnud. ma olen maganud lühikeste ajahetkede vahel. jään magama, näed pika pika unenäo ära ning kui silmad lahti teen, arvan et kell on kindlasti 2 või 3 juba nagu tavaliselt. minu suureks avastuseks, ei. kell on 6 hommikul. nii, siis kordub sama. jään magama, näen pika pika unenäo, teen silmad lahti ja mõtlen et selge siis NÜÜD on kell 2 või 3. ei, kell on 6:13. ja nii see kõik käis kuni praeguseni. lõpuks andsin alla ja lihtsalt ärkasin üles. eile samal ajal olin juba olustveres praktikal. kella 11nest 8ni õhtul, ega mul polegi targemat midagi teha et sisustada oma laupäeva. hiljem helistas birgit ja me läksime piiale sammulisse külla. mõnus klatš sinna juurde ja pidime muidugi birgitile seletama mis olustveres aasta aja jooksul on juhtunud(loe: meeletult utoopilisi asju). lugesin just oma postitused läbi. praktiliselt iga postitus sisaldab sõna city või seletab kuidas ma jälle jõin ja peole läksin. pani nii mõndagi mõtlema, et i might have a problem? kuid samas mis probleem on nooruse nautimine ja vaba aja kasutamine lõõgastumise eesmärgil? ei saa ka mainimata siis oma reedest õhtut. hakkasin kunagi 4 paiku tallinnast tagasi sõitma ja 9st juba võtsin marianni autole. oli kindel plaan: võtame paar lahjat jooki, joome sellise õrna vindi sisse ja lähme citysse. kumbki ei mõelnud päris kapsaks juua. mis tegelikult juhtus? oma lahjade jookide lõpus olime ise eriti kangelt lahja konditsiooniga. samm vedas natuke viltu, kuid baarileti leidsime kergelt üles! city oli üsna huvitav, kino tegemisest väheks ei jäänud ning loomulikult tuli mõte htf-ile minna korraks. seal ka käidud, pointless. koju magama ära. neljapäeval ma käisin prives, brookes brothers pidi seal mängima, aga peo käigus selgus, et nad ei mängi - kellelgi neist on peapõrutus. selge, jalutasin sealt üksinda minema ja liikusin vanalinna poole. kuidagi, ma ei tea kuidas, eksisin ma ära. vist keerasin ühest valest tänavast ära aga noh, veerand tundi tallamist ja lõpuks olin tuttavas kohas, mcdonalds muidugi. ülejäänud eelnevad päevad möödusid suhteliselt rahulikult. vähemalt loodan, et selle olustvere 40 tunnise praktikaga on kõik ühele poole saanud. paarile õpetajale saadan nüüd meili, siis saan vast viimased ained ka korda. aga ilmad on ilusad! see teeb tuju ka heaks ja oleku energilisemaks. kui sellised ilmad jätkuvad, siis saab järgmine nädalavahetus juba õunu korjata ja seenele minna!

see ya

Share:

0 õudust