Kusagil seal, kus väga paha otsa saab, algabki ju väga hea.

Tere 2013. And how we're gonna be on this year? Ehk oleks hea aeg võrrelda siis 2012 möödapanekuid ja õnnestumisi 2011nda aastaga? Ega eriti ei tahaks vanu asju kusagilt üles kaevata, aga üleüldiselt võib ju põhilisi asju mainida. Tagantjärele mõtlen, kumb aasta siis kokkuvõttes parem oli? Kuu aega või rohkemgi tagasi oleksin veel kahelnud ja ehk selle võidu osutanud 2011 aastale, kuid nüüdseks ma arvan vastupidi. Kõik muutub meeletul kiirusel. Mu jaoks on see 2012 aasta olnud küllaltki meeldejääv. Kooli lõpp, tööle minek, elukoha vahetus jne. Nende kolme suurema muutusega olen ma ka kõige rohkem rahul.
Minu jaoks tundus 2011 eriti halb ja kummaline aasta, kuid kui arvad et enam hullemaks minna ei saa, siis oled rängalt eksinud. 2012 esimene pool suutis tõestada end kui väga muserdava ja halva ajana. Peale kooli lõpetamist hakkas kõik enamvähem ilmet võtma ja ülesmäge minema. Ma ei oska neid kahte aastat enam võrrelda. Täpsem olles, ma ei tahagi. Parem minna vastu uuele ja loodetavasti paremale aastale. Kuid üks asi, mis tasub mainimist ning mille üle on mul hea meelI'm thankful for new relationships that help us realize how far we've come from who we are.

Iga vea ja eksimuse järel ma luban olla järgneval korral targem. Kuid tundub, et ma ei astu ämbrisse, vaid kõnningi ämbrid jalas. Loll on see, kes vigadest ei õpi... teisalt lollidel on jällegi ilus elu, uskudes ja vaadates kõike. Ma pole kunagi kuulanud teisi, sest et tean - kui midagi läheb valesti, siis saan süüdistada vaid iseennast. Alati tegutseme lootuses, et ei lähe enam miski vanaviisi. Ühel ajahetkel hakkad täheldama mingisuguseid seoseid ja sarnasusi varem tehtud asjadega. Siis aga on järgmine etapp, kus üritad mõelda enda jaoks selgeks - kust maalt läheb piir, kas on mõtet seda ületada või lihtsalt seista piiri taga ja oodata. Kes ei riski, see šampust ei joo.. kuid kas see šampus on väärt seda riski?

Ära ole inimene, kes peab vaatama tagasi ja mõtlema mis oleks olnud, kui oleks teinud teisiti. -

Share:

0 õudust