you think karma is a bitch?? well then you haven't met me yet

ma olen lihtsalt täiega ära väsinud mingi ringi trippimisest ja mujal olemisest. kui vanasti oli põhiline asi ja eesmärk viljandist välja saada, siis nüüd ma hoopis mõtlen, et ma võingi seal passida. mind ei tõmba mitte kuskile mujale. käisin eile intellektikal., seal sain siis sisekaitse boksis vähe juttu ajada ja igast infot uurida. sain vähemalt mind vaevanud küsimustele vastused ka! ootan juba hea meelega kevadet. esiteks on sisseastumiseks eelkatsed ja teiseks, ma saan minema oma koolist ja klassist. ja kui keegi mu klassist seda postitust peaks imekombel lugema, siis jah ma ilmselt mõtlen ka sind selle all, te enamus ei sümpatiseeri mind. mina loodetavasti teid ka mitte, kuna mulle ei meeldi meeldida inimestele, keda ma ei taha aktsepteerida. kui ma esimene ja teine kursus tõesti mõtlesin, et oh tegelikult on seltskond siin klassis jumala okei, siis nüüd ma tõmban selle vastuse maha. vähemalt ma ei arva seda üksinda, koos ikka kergem. ma ei pea kellestki end ülepea paremaks, aga ma pean end vähem pinnapealseks.

little less conversation, a little more action.

ma olen õnnelik, et ma olen sihid seadnud enda elus paika. mida kavatsen edasi teha ja mida niiväga mitte. ma aeg-ajalt teen ka väljapraakimist suhtlusringkonna osas. ehk otsustan valesti, ehk õigesti. käitun vastavalt sisetundele ja seda ma usaldan,.

Share:

0 õudust