ma saan aru et ise tegid, aga miks nii kole?

tere, ma natuke pidasin vahet postitamisega, eks ole nii ju.. igatahes. session on läbi, peol käidud - kahjuks jõudsin siiski vaid ühele peole. ütleme nii, et aitäh rain et pakkusid ööbimist ja aitäh liisa et me sinuga ikka end reaalseteks klubipõranda kallistajateks saime. love you for that.. ja liisa! kordame, mitte aasta pärast vaid kohe varsti. laupäeval käisime holly ees, rahvast oli M E G A L T. ja üsna naljakas oli vaadata kuidas tsikid oma 10cm kontsadega seal ees selili käisid.

praegu on mind õnnistatud põiepõletikuga, nohuga ja köhaga. pea teeb valust pauku kohe. ühesõnaga, suht halb enesetunne on. sellise tempoga ma eriti nädalavahetusel välja ei jõua, mis on päris pask kuna head peod on. järgmine nädalavahetus tuleb jälle tallinna tõmmata, tourestile minna ja tsekin mis turismiteemad siin eestis on siis ka. kriitiline silm lendab peale!

aga olgu, homme lähen ma kooli kuna ma sain täna sõimata miks ma kooli ei läinud, suva et olen haige. eks ma olengi tegelikult ju almighty miss diamond krislyn ju:D

luban ühte asja ka. järgmine aasta ma lähen sessioni võistlust ka ikka vaatama..

head uut vana aastat

Share:

0 õudust