sest siin olete Teie

Ma isegi ei hakka vabandama, et pea aasta ma pole kirjutanud. Eks ma olen kirjutanud mõningaid asju "sahtlisse", kuid need ei peagi nägema ilmavalgust ning kolimise käigus kaotasin ma need ka sujuvalt ära. Just nimelt kolimise.. Võtsime korteri omale Liisiga - kes on üks väga väga hea tüdruk koolipäevilt - kesklinnale lähemale.

Mis on uuenenud: mai 2014 ja märts 2015? Esiteks käin ma koolis. Tõepoolest?! Täiskoormusel üliõpilane kaugõppes, Tallinna Ülikooli Pedagoogilises Seminaris, õpin nimelt noorsootööd I kursusel. Ma olin üsna kahtlev kooli alguses. Mõtlesin hoida pigem omaette, laekuda kohale ning jälgida niipalju kui suudan. Esimese nädala lõpuks olin aru saanud, et mul on tõsiselt toredad ja kokkuhoidvad kursusekaaslased ning ma olin "like in heaven" oma esimese koolinädala emotsioonidega.
Aasta tagasi, paar-kolm-6-7-8- aastat tagasi ma ei näinud ennast mitte üheski ülikoolis. Krislyn, tudeng, mismõttes? See tundus nii tabu mõte. Mitte halvas mõttes, vaid ma lihtsalt ei näinud perspektiivi ülikooli osas. Arvestades mu seaduslike kalduvuste huvisid ja muud, avastasin kevadel end uurimast TLÜ pedas noorsootöö eriala kohta. Aitäh sulle Siim! Tänu kelleta poleks ma ilmselt suutnud end piisavalt "lükata" kandideerimaks antud erialale.

Sees ma olen, teine semester on käimas ja ma olen tõsiselt rahul!! Samuti otsustasin ma vahetada tööülesannete asju. Ma muutsin ära oma "alustalad". Loodan alustada puhtalt lehelt ühel päeval.. Praegu on need lehed poolikud. Ennem olid nad täis kritseldusi, segadust ja arusaamatusi. Nüüd on kadunud kõik eelnevalt nimetatu.. Sinna on veetud ainult üks pikk joon. Ja seda joont hakkan ma ise kujundama, selle kaare loon seekord ainult Mina!

Ma olen tänulik oma vanematele.
Mu ema: On olnud karm, õiglane, parim sõbranna, õde, veelkord ema ja samas ka lihtsalt kõrvalseisja. Ta annab mulle nõu, iseasi kas ma seda ka kuulda võtan. Tavaliselt jõuab kätte aeg, kus ma mõistan, et tal oli jälle õigus. Ma olen tänulik iga õpetuse üle, isegi kui see võib tunduda vastupidiselt. Ta on kõige parem ema, keda tahta. Läbi aastate oleme mõlemad taibanud, et ju me sobime tütar-emaks. Isegi kui see võib vahel tunduda raske, siis see pole võimatu. Andke lihtsalt lapsele aega vanemaks saada!!
Mu isa: hoolimata kõigest, on mul ikkagi parim isa minu jaoks! Mul on suur au, et mul on väike pisike üliarmas vennakene, kellele ta saab samuti olla isa. Mu isa suudab olla ratsionaalne, tuua mind maapeale ning meeste kohta käivad nõuanded tulevad samuti tema käest! Seega kui ma tundun liiga mehelik naisterahvas, siis seega on mu isa teinud VÄGA hea eeltöö! Ei ole õpetanud mind lolliks tüdrukuks!!
Aitäh vanemad. Et nad on olnud nii mõistvad kõik need 23 aastat! Ja loodetavasti on edaspidigi!!
Ma olen tänulik Natile, sest ilma sinuta poleks muutunud asjad paremaks ning mu maailma kõige armsam vend on tänu sinule täna meiega!! Sa olid mulle tuttava staatuses juba kunagi ammu, nüüd oled sa mulle midagi kõvasti ja suuresti olulisemat! Sa jääd alatiseks minuga, ehk siis sa ei PÄÄSE MINUST IIAL :D Tundub hirmutav, eksole! Aga ära muretse, hoian sind täpselt niipalju, kui on minu võimuses!! Ma tean, et sa ei pööra mulle iial selga, ma austan seda väga! Ma austan sind täpselt samapalju, kui oma vanemaid ja pisivenda!
Aitäh Kristjan, sa oled tõesti see Keegi, kes ongi Tähtis suure algustähega! Sa olid, tulid ja läksid. Muidugi oled hetkel ka praegu, teises kontekstis. Sa tead mind läbi ja lõhki. Sa suudad tuua mind maapeale, sa suudad mind mõjutada. Sa oled üks ÜLIMALT lähedane inimene, ma tahan su olemasolu! Sinu kohta ei saa kirjutada sõnu, sa oled lihtsalt sina ise! Sa oled Kristjan suure algustähega!!

Ma tänan oma kõige lähedasemaid sõpru, sõbrannasid!
Marvin, sa oled sõber suure S tähega. Ükskõik, mida öeldakse, sa oled Inimene!! Nii suurt siirust annab tänapäeval kohata, kui sina välja pakud!! Mul on südamest hea meel olla just Sinu sõber!
Siim, aitäh sulle! Meie kooselu, suhtlemine ja sa oled lihtsalt mu "vanem vend". Sind ei saa iseloomustada, sind saab vaid tundma õppida ning usu mind, see on seda väärt!!
Rain, mu vana ja hea ja maaletooja sõber!! Aitäh su ratsionaalsete ütluste ja väidete eest! Tean, et su peale saan loota!!
Oliver ja Rohtla: Ma ei unusta teid endiselt! Olustvere ei jäänud viimaseks kogemuseks! Tallinn and live the life!! Mu sõpud :(
Liisa, sa oled mu babeeee!! Sa oled lihtsalt, see kelle juurde ma tulen ja kes ei mõista mind eluski hukka. Sest et babe, sina ikka mõistad mind ja mu tegusid! Sa aitad mind, kui vaja. Sa oled Babe suure B tähega!
Rebeka, ma ei tea kas sa jõuad siia lugema või ei, kuid sellegipoolest oled sa üks suur osa minust! Ma olen tõsiselt meelitatud ning õnnelik, et tean sind! Need aastad, varsti ju aastakümned lausa :D no on pikk aeg. Ja kuna oleme suutnud jääda suhtlema, siis see juba tähendab meie kohta isegi VÄGA palju!!
Marge: Ära arva, et ma sind ei maini, Mart :D Cmon, best memories ever?! since 1998 ja kas mul ongi vaja rohkem öelda? Milvi vihik, seina sisse augud, PIDU? Fellin???? Ütle, millist kino meil EI OLE saanud? Ma ei hakka seda nimekirja siia panema, sest no, see ikka on üks väga pikk nimekiri aga sellegipoolest RELVATURVA. Kalli sulle PALJU!
Birgit, beibs no sa oled nagu mina.. aga me oleme natuke erinevad ka. Ükskõik mis on mureks, sa tuled oled ja lähed. Mis on põhiline, sa oled ja sa teed. Sa lihtsalt oled nii hea inimene! Tänks sulle, et oled minuga!!
Lea, mcdonaldi lea. Mis sa arvad, et sa kadusid? Ära loodagi. Muide, pane endale kirja, et 09.09 on pidu. Ja no, katsu selleks ajaks väheke kõrvale saada :D Sa oled nii kino lihtsalt. Kes muu jooks Citys koksi rindade vahelt?? Miss you bitch! Varsti külastan ;)
Kristina, sa võid ju Mehhikos kükitada, aga sellegipoolest ma sind ei unusta. Igatsen neid eestis kohtumise aegu, meie jalutuskäike. Selline tunne, nagu ei peagi elusees psühholoogi külastama. Ja ometi kui tahtsime, tegime kino nii, et ise ka ei usu!!
Susan, sa oled mu naine nagunii. Milles küsimus eksole :D? Musi oled!!
Zorina, tõ vobshee prijatnaja devotska. U menja njetu slov, stobõ  ckasat o njom.. tõ takaja samaja milaja devo4ka. pazeluju tebe!!


Ilma teieta ma ei oleks täna see, kes ma olen. Ma tänan Liisi, et sa tulid minuga kokku elama ja me alles alustame seda huvitavat ja head teekonda!! Siiani on see tundunud väga hea perspektiiviga. Vaid pool kuud on möödas, kuid sellegipoolest ma tunnen nii head emotsiooni meist!! Oled nii tubli, tore ja meeletult hea ja armas!! Ma loodan, et see jätkub pikalt ;)!!!  Ma arvan, et ma tänan iseennast ka.. Sest aitäh Krislyn, sina muudadki täna oma tuleviku ise!!

Vaata peeglisse täna..Homme vaatab sulle vastu sama nägu kuid sa võid tema teod muuta hoopis täna paremaks!

Share:

0 õudust